Congresinformatie

Doelgroep

We verwachten 150 deelnemers uit de volgende doelgroepen:

-          Bouw & Infra

-          Complete bouwketen

-          Overheid en marktpartijen

-          Niveau eindbeslissers en mede-beslissers.

-          Opdrachtgevers, adviseurs, (onder-) aannemers en leveranciers

Thema en doelstelling

Het thema voor deze editie is: Samenwerken aan Verdienkansen. Wij dagen de sprekers uit om hun kennis, ervaring en visie te delen over hoe samenwerking tot harde resultaten leidt. Want praten over samenwerking is mooi, maar wat levert het concreet op? Bijvoorbeeld in termen van tijd, geld (-besparing), maatschappelijk belang of human capital? In dit kader vragen wij elke spreker om te eindigen met drie tips aan de deelnemers: hoe kunnen zij concreet hun voordeel doen met samenwerking?

Op het congres worden ook de resultaten gepresenteerd van het onderzoek Van Faalkosten naar Verdienkansen. Dit onderzoek wordt uitgevoerd door Duurzaam Gebouwd, ABN AMRO en RISNET en laat zien in welke werkwijzen en instrumenten volgens de sector zelf het best geïnvesteerd kan worden om faalkosten en vertraging om te buigen naar verdienkansen en versnelling.

Deelnamekosten

De deelnameprijs bedraagt €295,- excl. BTW per persoon.
Partners van Duurzaam Gebouwd krijgen op basis van hun partnercode 50 % korting op de eerste 2 toegangskaarten.

Direct aanmelden 

Bevestiging van inschrijving

Inschrijven kun je via deze website via onze inschrijfmodule. Na jouw inschrijving ontvang je direct een automatische bevestiging van ons per email. Heb je binnen 24 uur niets ontvangen? Neem dan contact met ons op via  +31 (0)38-4606384 of via events@acquirepublishing.nl 

Bevestiging van deelname

Uiterlijk 1 week voor aanvang van het congres ontvang jij van ons een definitieve bevestiging van inschrijving, inclusief jouw QR-code met routebeschrijving per email. Neem deze mee op 13 november! 

Verhinderd of deelname annuleren?

Indien je je voor betaalde deelname hebt ingeschreven voor het evenement en je onverhoopt toch verhinderd bent, is het mogelijk je deelname te annuleren. Wijzig daarvoor je registratiegegevens via uw inschrijfbevestiging.Er zal echter geen terugbetaling van de reeds gemaakte kosten voor het evenement plaatsvinden. Het is mogelijk kosteloos een collega voor jou in de plaats te laten gaan. 

Klik hier voor de volledige inschrijfvoorwaarden. Een annulering dient te geschieden per e-mail via events@acquirepublishing.nl of per telefoon via +31 (0)38-4606384.

Facturering en betaling

Facturen zullen per email worden verzonden naar het, door jou opgegeven, zakelijke emailadres. 
Indien je ervoor kiest de factuur naar de crediteurenadministratie te laten mailen, dienen juiste tenaamstelling, factuuradres en eventueel, binnen de onderneming voor betaling noodzakelijk, inkoop-/ordernummers ingevuld te worden op het online aanmeldingsformulier. Tenzij anders overeengekomen, dienen facturen binnen 14 dagen na factuurdatum te worden voldaan.

Direct aanmelden 

Terug naar boven